slid

4 Aralık 2014 Perşembe

BFM TARTIM KONTROL TERMİNALLERİ

tartım kontrol terminali
                          

IT9000E BATCH kimya, ilaç, ve gıda sektöründe katı ve sıvı maddelerin otomatik tartım kontrol cihazıdır. Kontrolör Ex-proof alan uygulamaları da dahil olmak üzere her tür loadcell veya terazi cihazlarına bağlanabilir.
   

IT9000E Uyumlu olduğu alanlar:
·         Silolar, karıştırıcılar veya tanklarda otomatik çoklu madde batch tartımı.
·         Manuel olarak eklenen madde kontrolü de dahil olmak üzere  reçeteli batch tartımı.
·         Eksiltme yöntemiyle batch.
·         Sistem  maksimum 31 adet madde için hızlı ve yavaş akış kontrolü sağlar.
IT9000E BATCH Reçete tarifi, otomatik veya manuel tartım, ağırlık tolerans kontrolü, operatör girişi ve senkronizasyon adımları için fonksiyonlar içerir. Üretim ve işleme prosedürleri güvenli, hızlı, otomatik bir döngü içine dahil edilebilir.
ISO 9001 Standartlarına uygun işlevsellik sunar:
·         Hızlı sinyal işleme sayesinde hassas dolum ve kilo tolerans kontrolü.
·         Ekran menüleri ile kapsamlı izleme fonksiyonları ve kolay kullanım sayesinde yüksek operasyonel güvenlik.
·         Renkli ekran ve net bir menü yapısı sayesinde hızlı ve hatasız çalışma. Ayrıca operatör için minimum derecede eğitim ihtiyacı.
·         Batch günlüğüne tüm hammadde kullanımı, üretim miktarı ve hata raporları gibi veriler kayıt edilir.

Kontrolörün iki modeli mevcuttur:
·         Kompakt paslanmaz çelik muhafaza (IP65) çalışma masası, zemin-sütun veya duvara montaj için.
·         Panel montaj versiyonu.

0 yorum:

Yorum Gönder