slid

26 Kasım 2014 Çarşamba

BFM TARTIM TERMİNALLERİ




Systec, WM tarafından onaylı otomatik ve otomatik olmayan tartım sistemleri için ağırlık terminalleri ve dolum kontrolörü geliştirir ve üretir. Geniş kapsamlı hardware ve software modülleri, mobil veya istasyon terazilerde bulunan tüm dinamik veya statik uygulamaları kapsar.  Systec ağırlık terminalleri kamyon kantarlarında, sıvı ve dökme malzemelerin dolum/boşaltım işlemlerinde, checkweigher, parça sayma, mobil tartım sistemleri ve müşteri ihtiyacına göre dizayn edilmiş tüm uygulamalarda rahatlıkla kullanılabilir. Systec’in yüksek kalitedeki standartları ve uzun vadede edinilmiş tecrübeleri  parça seçimi ve üretim süreçlerinde kusursuz olmasını sağlamıştır. Bu sayede kendi alanında dünyanın önde gelen markalarından biri olmayı başarmıştır.

Systec ürünleri en yeni düzenlemelere ve zorlu çevresel koşullara uygunluğu sayesinde patlama riski olan alanlar, nükleer işlemlerin yapıldığı alanlar ve formula 1 pit alanları gibi kritik yerler de dahil olmak üzere tüm endüstri alanlarında kullanılmaktadır. Modüler konsepti sayesinde IT serisi tartım terminalleri optimum sistem konfigürasyonlarını destekler. Kanıtlanmış ve güvenilir standart programlar güvenli ve yüksek verimli çalışmasını garanti eder. Yazılım modifikasyonları veya tamamen özelleştirilmiş uygulama programları Systec  yazılım mühendisleri veya kendi yazılım mühendisleriniz tarafından programlanabilir. Sofistike geliştirme aracı olan RTC WIN, WELMEC 7.2 yönetmeliklerine uygun etkili programlama  ve tartım uygulamalarına olanak sağlar. Programlama dili tartım, dolum ve batch hedeflerine, veri tabanı yönetimine, PLC fonksiyonlarına ve tüm arayüz sürücülerine uyumludur.
Tartım terminallerinin mevcut yeni kontrol sistemlerine entegrasyonu geniş ölçüde farklı arayüz çeşitliliği gerektirir. Bu arayüzler  dijital, analog, fieldbus, Ethernet, wifi , USB ve ihtiyaç duyulan yazılımlar, Sytec’in modüler tartım kontrolör sistemi parçalarını oluşturmaktadır. Veri aktarımı ve uzaktan teşhis için SQL veri tabanı erişimi ve SAP bağlantısı gibi web sunucusu işlevselliği yenilikçi ve verimli tartım sistemleri hızlı ve hassas sinyal işleme gerektirir. Systec’in hardware ve software komponentleri en yüksek derecede veri iletimi ve en kısa zamanda tartım kontrolü işlemi, loos in weight ve dinamik kamyon kantarı işlemi için tasarlanmıştır.
Sahip olduğu parlak TFT ekran konuyla ilgili tüm verileri gösterir. Yumuşak tuşları, renkli bargrafı ve renkli durum görüntüleri güvenli çalışmasını sağlar ve işlemin gözlemlenmesini kolaylaştırır. Akıllı telefon veya tablet aracılığı ile uzaktan şifre korumalı işlemi tartım prosesini kontrol etmenin diğer bir yoldur. Hızlı, güvenli kurulum ve terazi hatalarını teşhis edebilmek için entegre edilmiş yedekleme ve yeniden yapılandırma aracı aynı zamanda internet üzerinden uzaktan erişim opsiyonu için de kullanılabilir.
Eğitim, teknik servis hizmeti ve uygulama yazılım mühendislerinin teknik desteği  işimizin bir parçasıdır. Deneyimli ekibimiz telefon veya e-mail yolu ile; metroloji, konfigürasyon, kurulum, çalıştırma ve programlama konularında yardımcı olabilir.




0 yorum:

Yorum Gönder